Obchodné podmienky pre nákup vstupeniek
 I. Úvodné ustanovenia
 
          Tieto obchodné podmienky a reklamačný poriadok (ďalej len „Obchodné podmienky pre nákup vstupeniek“)
          upravujú práva a povinnosti spoločnosti Eventlook s.r.o., IČO: 19156481, so sídlom Belgická
          280/1, Vinohrady (Praha 2), 120 00 Praha, Praha 2 zapísané v obchodnom registri vedenom
          Mestským súdom v Prahe, oddiel C, vložka 212454 (ďalej len „Eventlook“) a tretích osôb pri
          predaji vstupeniek na akékoľvek kultúrne, športové a/alebo iné akcie organizované Organizátorom
          (ďalej len „Akcia“), avšak v maximálnej predajnej dĺžke 120 dní pred , prostredníctvom
          Eventlook. Organizátor Akcie je fyzická alebo právnická osoba odlišná od Eventlook, ktorá
          zabezpečuje a organizuje konanie Akcie a ktorá je predávajúcim vstupeniek na Akcie (ďalej len
          „Organizátor“). Identifikácia Organizátora a jeho kontaktné údaje sú uvedené vždy pri konkrétnej
          Akcii. Tieto Obchodné podmienky pre nákup vstupeniek tvoria neoddeliteľnú súčasť zmluvy uzavretej
          medzi Organizátorom ako predávajúcim a kupujúcim vstupeniek na Akciu prostredníctvom
          Eventlook a kupujúci nákupom vstupeniek zároveň potvrdzuje, že sa s týmito Obchodnými
          podmienkami pre nákup vstupeniek oboznámil. Eventlook predáva vstupenky prostredníctvom
          internetových stránok www.eventlook.cz, resp. internetových stránok, ktoré na
          www.eventlook.cz presmerujú, a ďalej prostredníctvom svojich predajných miest, prípadne
          predajných miest zmluvných partnerov Eventlook, a to vrátane kamenných predajní, internetových
          stránok a/alebo iných aplikácií Organizátorov či iných zmluvných partnerov Eventlook (ďalej len
          „Predajná sieť“). Za nákup vstupeniek prostredníctvom Predajnej siete sa považuje aj nákup v
          rámci hromadných objednávok priamo u Eventlook, prostredníctvom jeho obchodného či iného
          oddelenia. Kontaktovať Eventlook znamená kontaktovať oprávnenú osobu na jej konkrétne
          telefónne číslo či e-mail, ak je známe, alebo na všeobecný telefón či e-mail, uvedený v sekcii
          Kontakty.
      
 II. Predmet zmluvy
 
        Predmetom zmluvy je záväzok Eventlook dodať v mene a na účet Organizátora kupujúcemu vstupenky na
        ním zvolenú Akciu, a to v množstve požadovanom kupujúcim obmedzenom dostupnosťou vstupeniek
        odovzdaných na predaj Eventlook Organizátorom a záväzok kupujúceho uhradiť vstupné za vstupenky.
        Zmluva je uzavretá zaplatením vstupného zo strany kupujúceho. Eventlook sa zaväzuje dodať
        kupujúcemu vstupenky bez zbytočného odkladu po zaplatení vstupného, s tým, že v prípade
        nákupu vstupeniek cez internet budú dodané v elektronickej podobe na e-mail zadaný kupujúcim
        a v prípade nákupu vstupeniek iným spôsobom v Predajnej sieti (na pokladni u Eventlook alebo u
        obchodného partnera Eventlook) budú kupujúcemu vstupenky dodané bezprostredne po zaplatení
        vstupného príslušným pracovníkom, u ktorého kupujúci vstupenky zakúpi. Kupujúci nemá nárok na
        dodanie vstupeniek skôr, ako bude uhradené vstupné za vstupenky v plnej výške. Doručením
        vstupeniek kupujúcemu zo strany Eventlook sú všetky záväzky Eventlook vyplývajúce zo zmluvy
        splnené.
      
 
        III. Práva a povinnosti zmluvných strán vo vzťahu k akcii, na ktorú sú vstupenky zakúpené
      
 
        Kupujúci berie na vedomie, že Eventlook nie je Organizátorom jednotlivých Akcií, na ktoré sú
        vstupenky predávané. Eventlook zabezpečuje výrobu, predaj a distribúciu vstupeniek kupujúcim na
        jednotlivé Akcie vždy v mene a na účet ich Organizátora, a to na základe zmluvného vzťahu
        medzi Eventlook a Organizátorom Akcie. Nákupom vstupenky na Akciu vzniká právny vzťah medzi kupujúcim
        a Organizátorom tejto Akcie. Eventlook preto nenesie žiadnu zodpovednosť za plnenie povinností
        Organizátora Akcie, ktoré vyplývajú zo zmluvného vzťahu medzi kupujúcim a Organizátorom Akcie.
        Eventlook nijakým spôsobom nezodpovedá za konanie akejkoľvek Akcie alebo za to, že sa konať nebude,
        nezodpovedá ani za akúkoľvek zmenu Akcií alebo ich termínov či miesta konania, ďalej nezodpovedá
        za ich priebeh, za akékoľvek udalosti, ktoré by na Akciách nastali, či za akékoľvek
        skutočnosti, ktoré by mali pôvod v konaní alebo nekonaní Akcie. Eventlook nezodpovedá za žiadne
        záväzky Organizátora Akcie. Ďalej Eventlook nezodpovedá za žiadnu majetkovú ani nemajetkovú ujmu
        spôsobenú kupujúcemu alebo inej osobe Organizátorom Akcie, alebo ktorá by vznikla kupujúcemu alebo
        akejkoľvek tretej osobe v súvislosti s Akciou. Všetky nároky kupujúceho alebo tretích osôb je
        potrebné vždy uplatniť u Organizátora Akcie. Kupujúci sa nákupom vstupenky zaväzuje dodržiavať
        pravidlá stanovené Organizátorom Akcie. Ďalej sa kupujúci nákupom vstupenky zaväzuje podriadiť sa
        prevádzkovému a návštevnému poriadku miesta konania Akcie. Organizátorovi každej Akcie je vyhradené právo na
        zmenu jej programu, termínu a miesta konania. Nákupom vstupenky berie zákazník toto právo
        Organizátora na vedomie. Za platnosť a pravosť vstupeniek zakúpených mimo Predajnej siete Eventlook
        nezodpovedá.
      
 IV. Postup pri nákupe vstupeniek a platobné podmienky
 
        Cena za každú vstupenku je uvedená pri každej Akcii jednotlivo. Pri každej Akcii sú uvedené tiež
        prípadné vedľajšie poplatky či náklady spojené s nákupom vstupenky. Eventlook je oprávnený
        pripočítať zákazníkovi k cene vstupenky servisný poplatok za spracovanie predaja vstupeniek
        prostredníctvom Predajnej siete. Servisný poplatok náleží Eventlook ako náhrada nákladov
        spojená so spracovaním objednávky, vystavením vstupenky a jej doručením zákazníkovi a
        hradí ho zákazník. V prípade, že zákazníkovi vznikne nárok na vrátenie vstupného, vráti Eventlook
        zákazníkovi tiež uhradený servisný poplatok. Tým nie je dotknutý čl. III. odst, 1 týchto
        Obchodných podmienok pre nákup. V prípade nákupu vstupenky prostredníctvom internetových
        stránok www.eventlook.cz je platba za vstupenku možná len platobnou kartou, bankovým
        prevodom, na faktúru, platbou „Twisto“ alebo prostredníctvom programov zamestnaneckých
        benefitov, ak to zamestnávateľ zákazníka umožňuje. Platba „Twisto“ je poskytovaná
        spoločnosťou Twisto payments a.s., IČO: 01615165, zapísanou v obchodnom registri vedenom
        Mestským súdom v Prahe, oddiel B, vložka 19085, so sídlom na adrese Újezd 450/40, Malá
        Strana, 118 00 Praha 1 na základe „Twisto“ faktúry postúpením pohľadávky na úhradu platby s
        predĺženou splatnosťou spoločnosti Twisto payments a.s., a to za podmienok uvedených vo
        „Všeobecných obchodných podmienkach Twisto payments a.s.“. V prípade, že kupujúci využije
        službu „Twisto“ sprostredkovanú Eventlook a poskytovanú zo strany Twisto payments a.s., je
        kupujúci povinný uhradiť platbu (tj. celkovú cenu a prípadne náklady na dopravu) do 14 dní
        odo dňa doručenia vstupenky. K uzavretiu kúpnej zmluvy dôjde vyplnením objednávky zo strany
        kupujúceho, akceptáciou objednávky zo strany Eventlook (písomným potvrdením elektronickou poštou)
        a úhradou objednaného tovaru kupujúcim alebo využitím služby „Twisto“. Kupujúci súhlasí s
        tým, že vybratím služby „Twisto“ v nákupnom košíku Eventlook a po následnom schválení platby
        „Twistem“, akceptuje „Všeobecné obchodné podmienky Twisto payments a.s.“. Eventlook nenesie
        zodpovednosť za prípadné náklady kupujúceho spojené s nákupom vstupenky vyplývajúce zo
        zmluvného vzťahu kupujúceho a banky, ktorá kupujúcemu vydala platobnú kartu, prípadne ktorá
        vedie pre kupujúceho bankový účet, alebo zo zmluvného vzťahu so spoločnosťou Twisto payments
        a.s., ich prostredníctvom kupujúci uhradil vstupné. Kupujúci súhlasí s tým, že
        zakúpením vstupeniek prostredníctvom benefitných služieb nasledujúcich spoločností Sodexo,
        eBenefity, Edenred, Benefity a Benefit Plus akceptuje obchodné podmienky týchto
        spoločností. Vstupenky nie sú zasielané poštou, a to ani na dobierku. V. Odstúpenie od zmluvy
        V súlade s ustanovením § 1837 písm. j) zákona č. 89/2012 Zb., občiansky zákonník, v znení
        neskorších predpisov nemá kupujúci právo od zmluvy uzavretej medzi kupujúcim a Organizátorom
        prostredníctvom Eventlook odstúpiť podľa ustanovenia § 1829 občianskeho zákonníka (odstúpenie od
        zmluvy do 14 dní bez udania dôvodu), a to vzhľadom na to, že sa jedná o zmluvu o využití
        voľného času a plnenie je podnikateľom, teda v tomto prípade Organizátorom Akcie, poskytované v
        určenom termíne.
      
 VI. Reklamačný poriadok
 
        Všetky reklamácie vstupeniek zakúpených u Eventlook prostredníctvom Predajnej siete sa riadia týmito
        Obchodnými podmienkami pre nákup vstupeniek a reklamačným poriadkom uvedeným v tomto čl. VI.
        Kupujúci má nárok na vrátenie vstupného za vstupenku iba v nižšie uvedených prípadoch a za
        nižšie uvedených podmienok. Kupujúci nemá nárok na výmenu vstupenky, ak nie je v týchto
        Obchodných podmienkach stanovené inak. V prípade poškodenia, zničenia, straty, odcudzenia či
        iného znehodnotenia vstupenky nebude vstupenka nahradená novou a kupujúcemu nebude
        poskytnutá náhrada ani mu nebude vrátená uhradená cena za vstupenku. Eventlook nenesie žiadnu
        zodpovednosť za to, že nebude kupujúcemu doručená vstupenka z dôvodov spočívajúcich na strane
        kupujúceho, najmä z dôvodov, že nebude možné vstupenku kupujúcemu doručiť na kupujúcim
        zadaný e-mail (napr. preplnená schránka, spam filter, atď.). V prípade, že kupujúci neobdržal
        vstupenku najneskôr do 1 hodiny po zaplatení vstupného, je povinný bezodkladne, najneskôr
        však do 24 hodín odo dňa uplynutia vyššie uvedenej lehoty na doručenie vstupenky, kontaktovať Eventlook
        a oznámiť, že neobdržal uhradenú vstupenku. Na tieto účely je kupujúci povinný uviesť Eventlook
        meno, priezvisko a e-mail, ktoré uviedol ako kontaktné, resp. identifikačné údaje pri nákupe
        vstupenky. V prípade, že Eventlook zistí, že vstupenka skutočne nebola kupujúcemu doručená, a
        nepôjde o prípad uvedený v predchádzajúcom odst. 4 tohto reklamačného poriadku a zároveň kupujúci
        oznámil Eventlook, že mu vstupenka nebola doručená, v uvedenej lehote a uvedeným
        spôsobom, bude ďalej postupované nasledovne: Eventlook sa zaväzuje najneskôr do 24
        hodín, najdlhšie však 1 hodinu pred konaním Akcie, zaslať kupujúcemu znovu vstupenku na
        kupujúcim zadaný e-mail, v prípade, že už došlo ku konaniu Akcie, sa Eventlook zaväzuje vrátiť
        kupujúcemu uhradené vstupné, a to najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie
        kupujúcim. V prípade, že zo strany Organizátora dôjde k zmene miesta konania alebo termínu Akcie
        alebo k úplnému zrušeniu Akcie, bude kupujúci, ktorý Eventlook poskytol svoj e-mail o tejto
        skutočnosti vyrozumený. Eventlook nezodpovedá kupujúcemu za to, že ho nebude možné
        prostredníctvom tohto kontaktu včas zastihnúť, ani za to, že kupujúci obdrží včas odoslané
        vyrozumenie so oneskorením. Ak dôjde zo strany Organizátora k zmene termínu Akcie, má kupujúci
        právo na vrátenie vstupného alebo výmenu vstupenky za poukaz na ďalší nákup. Toto právo môže
        kupujúci uplatniť najneskôr 5. (piaty) pracovný deň nasledujúci po pôvodnom termíne Akcie a
        iba v prípade, že vstupenka ešte nebola využitá. Ak kupujúci neuplatní svoje právo v
        uvedenej lehote, má sa za to, že má záujem zúčastniť sa Akcie v zmenenom termíne. V prípade, že
        dôjde k zmene termínu Akcie z dôvodu nezávislého od vôle Organizátora v dôsledku vyššej moci
        (napr. prírodné katastrofy, epidémie, rozhodnutia orgánu verejnej moci), zostáva vstupenka v
        platnosti na tento zmenený termín a kupujúci nemá právo na vrátenie vstupného alebo výmenu
        vstupenky. Ak dôjde zo strany Organizátora k úplnému zrušeniu Akcie, má kupujúci právo na
        vrátenie vstupného alebo na poukaz na ďalší nákup. Právo na vrátenie vstupného alebo poukaz na
        ďalší nákup môže kupujúci uplatniť najneskôr 5. (piaty) pracovný deň nasledujúci po termíne
        Akcie. Ak kupujúci neuplatní svoje právo v uvedenej lehote, má kupujúci právo iba na výmenu
        vstupenky za poukaz na ďalší nákup. V prípade, že dôjde k úplnému zrušeniu Akcie z dôvodu
        nezávislého od vôle Organizátora v dôsledku vyššej moci (napr. prírodné katastrofy, epidémie,
        rozhodnutia orgánu verejnej moci), má kupujúci právo iba na výmenu vstupenky za poukaz na
        ďalší nákup. Eventlook bude vstupné vracať nižšie opísaným spôsobom a to iba do výšky finančných
        prostriedkov, ktoré Eventlook Organizátor poskytne. Týmito finančnými prostriedkami sa rozumejú najmä
        finančné prostriedky, ktoré Eventlook obdržal od kupujúcich za predaj vstupeniek a ktoré doposiaľ
        neboli prevedené Organizátorovi Akcie. V časti, v ktorej nebudú nároky kupujúceho uspokojené,
        zodpovedá kupujúcemu výhradne Organizátor zrušenej Akcie a nie Eventlook. V prípade, že budú
        splnené podmienky na vrátenie vstupného podľa odst. 7 až odst. 9 tohto reklamačného poriadku, bude
        vstupné kupujúcemu vrátené nasledujúcim spôsobom: v prípade elektronického nákupu vstupenky
        prostredníctvom internetových stránok www.eventlook.cz bude vstupné vrátené prostredníctvom
        platobnej karty, ktorou bola vykonaná úhrada vstupného, a v prípade platby bankovým
        prevodom na bankový účet, z ktorého bolo vstupné zaslané, v prípade nákupu vstupenky v
        predajnom mieste Eventlook alebo predajnom mieste zmluvného partnera Eventlook bude vstupné vrátené
        spôsobom, ktorý si zvolí kupujúci (v hotovosti, bezhotovostne, poukazom) s tým, že podmienkou
        vrátenia vstupného je, že sa kupujúci bez zbytočného odkladu (najneskôr do 5 pracovných dní
        odo dňa pôvodného dátumu konania zrušenej Akcie) dostaví do predajného miesta, v ktorom vstupenku
        na Akciu zakúpil a vráti zakúpené a nevyužité vstupenky, v prípade nákupu vstupenky
        prostredníctvom „Twisto“ platby podľa čl. IV. odst. 3 informuje Eventlook Twisto payments a.s. o
        storne platby. Vstupné následne vracia kupujúcemu Twisto payments a.s. podľa „Všeobecných
        obchodných podmienok Twisto payments a.s.“. v prípade vrátenia vstupného prostredníctvom
        poukazu na ďalší nákup, zašle Eventlook poukaz na kontaktný e-mail zadaný kupujúcim pri nákupe
        vstupenky. V ostatnom sa použitie poukazov riadi Obchodnými podmienkami pre nákup poukazov. ak
        budú vstupenky zaplatené prostredníctvom benefitných služieb (Sodexo, eBenefity, Edenred,
        Benefity a Benefit Plus) alebo hotovosťou cez terminál Sazky, zákazník obdrží v prípade zrušenia
        akcie poukaz na ďalší nákup v hodnote zakúpených vstupeniek. Poukaz bude možné uplatniť pri
        nákupe akýchkoľvek vstupeniek na internetových stránkach Eventlook. Poukaz má neobmedzenú
        platnosť. Akékoľvek iné reklamácie, ako vyššie uvedené, bude Eventlook postupovať k vyjadreniu
        alebo priamemu vybaveniu Organizátorom. Na žiadosť zákazníka bude zákazníkovi poskytnutý priamy
        kontakt na Organizátora. U Eventlook nemožno nijakým spôsobom reklamovať vstupenku na akúkoľvek
        Akciu, ktorú zákazník nezakúpil v Predajnej sieti.
      
 VII. Mimosúdne riešenie sporov
 
        V prípade, že dôjde medzi Organizátorom Akcie a zákazníkom, ktorý je spotrebiteľom, k vzniku
        spotrebiteľského sporu v súvislosti s nákupom vstupenky na Akciu organizovanú Organizátorom alebo v
        súvislosti s konaním alebo priebehom organizovanej Akcie, ktorý sa nepodarí vyriešiť vzájomnou dohodou
        medzi týmto zákazníkom a organizátorom, môže zákazník podať návrh na mimosúdne riešenie takého
        sporu určenému subjektu mimosúdneho riešenia spotrebiteľských sporov, ktorým je Slovenská obchodná
        inšpekcia, Ústredný inšpektorát – oddelenie ADR, Štěpánská 15, 120 00 Bratislava, e-mail:
        
[email protected], web: http://adr.soi.sk. Zákazník môže tiež využiť platformu na riešenie sporov
        online, ktorá je zriadená Európskou komisiou na internetovej stránke
        http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
      
VIII. Ochrana osobných údajov pri nákupe
 
        Eventlook počas predaja vstupeniek spracúva osobné údaje, ktoré mu pri nákupe vstupenky
        poskytne kupujúci, a to v súlade so Zásadami ochrany osobných údajov. V prípade chybne zadaných údajov
        (napr. preklep v mene alebo telefónnom čísle) je kupujúci povinný kontaktovať Eventlook. IX.
        Záverečné ustanovenia Ak by sa ukázalo niektoré z ustanovení týchto Obchodných podmienok pre
        nákup vstupeniek neplatné či neúčinné, nie je tým dotknutá platnosť a účinnosť ďalších
        ustanovení týchto Obchodných podmienok pre nákup, ktoré sú oddeliteľné od neplatného či
        neúčinného ustanovenia. Eventlook je oprávnená kedykoľvek zmeniť tieto Obchodné podmienky pre nákup
        vstupeniek. Všetky ustanovenia týchto Obchodných podmienok pre nákup vstupeniek a zmluvný vzťah
        medzi Organizátorom, kupujúcim a Eventlook sa riadia slovenským právnym poriadkom. Všetky spory vzniknuté pri
        nákupe vstupeniek prostredníctvom Eventlook budú riešené u všeobecných súdov Slovenskej republiky, ak
        nebudú vyriešené mimosúdne.
      
 V Bratislave dňa 28. 04. 2023, Eventlook, s.r.o.